Relevant och aktuellt


Tog dos tre i fredags,
och låg under täcket 
hela lördagen riktigt
sänkt. Precis som vid
dos ett, medan dos 
två gick obemärkt förbi.
 
Idag har jag däremot 
haft energi och fixat med
handledning och student-
ärenden som ramlade in
i fredags när jag vaccinerade
mig.
 
Känns skönt att starta veckan
utan lösa trådar och städa efter
sitt eget slarv på bästa sätt.
 
Kunde även ögna ansökan 
och börja tänka på den inför
steg två som ska in i februari.
 
Jag har också uppdaterat 
morgondagens EU föreläsning
med en slide om medborgar-
paneler. Är alltid skoj att ha 
dagsaktuell info att delge 
studenterna!
 
Och i helgen har det diskuterats
klimatpolitik, vilket är toppen då
min förvaltningskurs har miljö
som genomgående policy 
exempel :-)
 
 
 
Som grädde på moset snodde
jag ihop en dubbel laddning god
pasta carbonara så morgondagens
middag är redan fixad.
 
Söndagsbad i bubblet har
det också blivit, samt så har jag
klickat hem barnens presenter 
inför kommande födelsedagar.
 
Känner mig SÅ redo för en
ny vecka!
 
 



znogge säger

En bra helg får man väl ändå säga, bortsett från febern efter sprutan men det är skönt att få det gjort. Dottern och svärsonen tog sina i dag så nu återstår det att se hur de mår i morgon.

Kram och god söndagskväll!

2022-01-23 @ 18:51:25
URL: http://znogge.wordpress.com
Popprinsessan säger

Hoppas du får en fin vecka! Nästa vecka ska jag ta dos 3, har inte haft några biverkningar efter varken 1 eller 2 så vi får väl se hur det går.

Har inte beställt något till kidsen ännu, trots att de fyller år i feb & mars. Dottern i feb har ingen önskelista medan sonen i mars bla önskar sig ett bankkort :-)

2022-01-24 @ 11:44:20
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: