Inte covid iaf



Oj så tyst det ekar här.
 
Men jag har varit och
är fortfarande förkyld.
 
Så ingen simning eller ork
till något på snart två veckor...
 
Förvånade mig själv när jag
var i stugan att jag orkade
fixa upp tavlan på väggen.
 
Skämt å sido, inte fullt så 
illa, men det har tagit tid
att återhämta sig från
denna förkylning.
 

 
 
Köpte förresten en så fin
nyckelring idag, tycker den 
passar mig perfekt!
 
 
 
 
Och ja, för att utesluta covid
så har jag tagit tester. Så det är
nog helt enkelt en vanlig enveten
influensa...
 
Men skönt att veta då vi ska
få gäster i stugan till midsommar.
 
 
 
 
Och barnen har haft skolavslutning
och vi har börjat komma in i en
sommarlunk här hemma.
 
Så skönt! Och själv har jag bara
en vecka kvar innan semester,
och med lite stöd av lite energidryck
bör jag orka ända fram till 
målsnöret 😊
 
 
 



åsa säger

Så skönt Du inte har Covid19 även om Du är rejält förkyld, vilket är absolut tillräckligt. Många som verkar bli förkylda nu.
Energidryck är nog no no enligt mig, även om Elin gärna dricker…

2022-06-22 @ 18:28:48
åsa säger

Och där var jag snabb… krya på kram

2022-06-22 @ 18:29:20
znogge säger

Så skönt att det inte var Covid-19 i alla fall men frågan är hur tillförlitliga testerna är. Med tanke på att det gått två veckor så lär du i alla fall inte smitta någon.

Krya på!

2022-06-22 @ 21:51:04
URL: http://znogge.wordpress.com
Popprinsessan säger

Usch vilken enveten förkylning! Håller tummarna att du/ni får en fin midsommarhelg & att orken finns för umgänge med vänner.
Kram & krya på dig!

2022-06-24 @ 08:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: