Grodorna

 

Ja, nu är grodorna framme!
 
På mitt kontor så byter jag 
skolplanscher efter årstidsväxlingarna  
och nu är det utan tvekan vår och
tid för grodorna.
 
För min del så är det strax för 
en heldag med 70% seminarier
med ett gäng studenter som skriver
sina examensarbeten.
 
Solen skiner och jag hoppas
hinna ut å njuta med en kopp 
kaffe på lunchen.
 
 



znogge säger

Vilken fin skolplansch och helt rätt i tiden nu.

Kram

2022-05-11 @ 10:25:46
URL: http://znogge.wordpress.com/
christin säger

Än så länge är det nog för mycket is på tjärnarna men en liten död låg på vägen för ca 1 vecka tillbaka, ända uppe vid Kärrman´s infarten... vad den gjorde där vete tusan.
Det är kul att höra hur dom svarar oss när vi "pratar" med änderna..8-)
Njut av våren, det gör jag!!

2022-05-11 @ 21:47:00
åsa säger

Ha det så bra Du kan kram

2022-05-17 @ 12:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: