Så det kan bli…


I morse råkade jag kika in
i Underbara Claras blogg.
 
Såg en bild på en vännina 
till henne i en gul rutig klänning
som jag blev så förtjust i. 
 
Kikade i kommentarerna
och såg att fler blivit det 
och att svaret var att den
fanns hos Part Two...
 
 
 

Men nä, den rutiga var
inte alls vad jag fastnade för
utan den gula ovanför...
 
Och till min lycka fanns EN 
klänning kvar och i min
storlek, så nu hoppas jag
min impuls ska ge mig en
ny sommarfavorit!
 
Dessutom hittade jag en
rabattkod dom gjorde 
den betydligt billigare 🤩
 
 
 
 



Linda säger

Oj så fin. Fast inte på mig. Haha... varken modell eller färg passar år mig. Men på andra.

2022-05-22 @ 22:12:10
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: