Aldrig samma stake



För mig är advent i mångt
och mycket tradition, att saker
ska vara på samma vis osv.
 
Men en tradition är att just
adventstaken aldrig ska vara
densamma, ni som hängt med
vet att så varit fallet senaste 
14 åren (minst)).
 
 
 
 
Det blir svårare och svårare 
att hitta på nya teman och
utföranden.
 
I år räddade Tessa mig med
inspiration att använda vinglas
som ställs upp och ner.
 
 
 
 
Blev dessutom lite guldigt
och rött tema på kulor,
kottar och godis.
 
Jag som annars inte gillar
guld och rött så mycket...
 
 
 

Inte min bästa variant, men
med i toppen tillsammans med
min svarta stekpannevariant
och hjortar på bricka!
 
 
 
 



Linda säger

Fin. Min gick sönder. Och den i Gula huset är gammal och tråkig

2022-12-06 @ 21:32:16
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: