Torrt och varmt

 


Torrt och varmt ska det vara 
om tassarna för att jag inte
ska frysa. 
 
Jag har testat massor med skor
genom åren, och ett par i äkta 
skinn och fårull är ännu de
varmaste jag haft.
 
Dock föll de bokstavligen i
bitar för några år seda. Och jag
har därefter mest använt mina
powerboots... Varma men fula.
 
Dessa har jag dock sneglat
på och varit så sugen på, men
kännt mig för snål för att köpa.
 
I dag såg jag emellertid att
de blivit nedsatta så då kunde
jag inte motstå att klicka 
hem dem!
 
Utlovas klara -40 så jag har
onekligen förhoppningar 
om att inte frysa i vinter.
 
 



znogge säger

Frysa lär du inte behöva göra!

2022-10-05 @ 21:13:07
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: