Det går bra nu

 

Alltså här ekar det sannerligen
tyst, och det är långt mellan 
uppdateringarna...
 
Men jag kan meddela att det
går bra nu. Nästa FÖR bra, jag
har nämligen beviljats ytterligare
forskningsmedel och har nu inte
mindre än fyra projekt som alla
sträcker sig till 2026.
 
Det krävde lite firande med
bubbel!
 
Problemet är hur jag ska 
bemanna och leverera i alla
projekten, jag skulle behöva
klona mig själv...
 
Men det löser sig nog, jag ser
det snarare som en utmaning
och inte som ett egentligt
problem!
 
I övrigt är jag inne på andra 
veckan i Umeå där jag håller 
en kurs på campus för 
närmare 60 studenter.
 
 Återstår ytterligare en vecka efter
denna veckan, samt några besök
över dagen innan kursen avslutas i
mitten av februari.
 
Kul när man väl är på plats,
men motigt att lämna familjen,
särskilt i morse då Bogge ligger
sjuk med hög feber.
 
Men barnen är inga småttingar
 längre, och jag har pratat med
sjuklingen som kurerat och sovit
större delen av dagen.
 
Nu håller jag bara tummarna
att han inte smittat mig så att
jag kan jobba på enligt plan!
 
 
 
 



znogge säger

Grattis till framgångarna! Så roligt :D

2023-01-23 @ 18:25:06
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Grattis <3 Du är grym!! kram

2023-01-24 @ 10:31:13
Lena i Wales och Spanien säger

Grattis! Värt att fira med bubbel.
Ha det bra!

2023-01-25 @ 10:28:21
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Marie Svensson säger

Härligt när det flyter på, grattis! Själv tragglar jag just nu med en etikansökan och känner mig för gammal för det här med masterstudier :-) Men snart börjar intervjuer och analys, då blir det roligare. //Marie

2023-01-25 @ 10:59:16
Popprinsessan säger

Grattis till alla dina positiva utmaningar! Hoppas sjuklingen kryat på sig och att ni har en fin helg!

2023-01-28 @ 20:35:38
URL: http://www.popprinsessan.se
Linda säger

Ibland finns inte tid och ork till bloggande. Men för oss som löser är det kul när du ger ett livstecken ifrån dig. Kör inte slut på dig själv. Även om barnen är stora måste du inte gasa 120% på bara jobb. Fast förstår dig när det går bra och det är roligt... lycka till!

2023-02-09 @ 07:25:05
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: