Änglakakan - en bekännelse!

Visst minns ni att jag bakade i fredags? Jag försökte mig på att baka en Änglakaka, och när jag skrev det här inlägget trodde jag att jag iaf hade en kaka, omän en väldigt ful sådan. MEN SÅ VAR INTE FALLET. När jag själpte upp kakan upp och ner så visade det sig att den var totalt ogräddad i botten, så kakan rann ner genom gallret... Endast ovansidan var "hård" (och i mitt tycke rätt ok i smaken). Så det hela slutade med att jag tog en stekspade och skrapade ihop kakan och förpassade den i soppåsen. Inte ens vår hund ville äta den - och det säger rätt så mycket! ;-) Tur jag hade Dracula kakan på lut. Men gissa om jag kände mig misslyckad?! Därför hoppas jag att jag vinner en Voodoll Pascal le Chef hos Bantarbritta, för annars kommer jag nog inte våga mig på något julbak...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: