Bortskämd

Jag är verkligen bortskämd känner jag. Mamma kom ju förbi med nya julgardiner till mig förra veckan, och idag tog hon med dem hem igen för att lägga upp dem...  så nu har jag snart nya upplagda gardiner till tre fönster - TACK! Och Svärmor och svägerskan har fixat min glögg kanna på Dollars idag, så nu har jag 6 muggar + kanna. Perfekt till adventsfikat och lussefikat. Jag kan lova att det kliar i fingrarna på mig, jag vill  göra jul NU! Så jag ska nog börja med lite pyssel i morgon, jag har bland annat ett hjärta som jag tänkte måla vitt och texta "julefrid" på... ett par lyktor med änglar står också på min "att göra lista", liksom några julstrutar. Jag tänkte dessutom göra mig en "jullåda" liknade den på bilden nedan av min sockerlåda nere i källaren. Lite handstöpta ljus, en sockertopp, hembakt bröd, en luggsliten gammal nalle och lite annat smått och gott ska jag använda mig av tänkte jag. Blir det bra så får ni kanske se resultatet vad det lider :-)



Foto: http://www.lillaflisans.blogspot.com



Ulrika säger

Hejsan!



Du har varit med o tävlat hos migtidigare..Tyvärr ingen vinst då men nu har jag startat en ny kulig en där du har chansen igen =)



Ha en jättebra kväll!



Ulrika

2008-11-10 @ 18:16:48
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: