En GOD start på dagen

Vad krävs för en god start på dagen?

- Sovmorgon till 8.30.
- En frukost bestående av brödet fröig, dijonsenap, ruccola och kalkon + en stor kopp te.
- Levande blommor och levande ljus.
- Stämningsfull musik på stereon.
- Något inspirerande att läsa (idag blir det Buffé i jakt på goda recept!).

Yey! Och tänka sig - precis så ser min och Lurans morgon ut!



Foto: Privat



Vendela säger

Mysigt! Ja, man kan med så små medel skapa det trivsamt, jag älskar den här tiden på året - för det är ju verkligen så mysigt inne då när höststormarna viner runt knuten :-)

2008-11-18 @ 09:15:35
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Lovisa säger

ja du det e inte lätt det här med mat å motion ... Men ja som sagt tycker det var ett sunt tänkande på kursen vi var i går å det var precis som du säger äta vanlig mat ¨å av allt men i lagoma mängder vilket kan ju vara nog så svårt !!!!!!! Men det fanns inga måsten utan vi måste bar hitta en väg som fungerar för var å en å det var ju toppen .. Å sen har mn ju alltid hört att man måste ju gå si å så långe för att det ska räknas å börja förbränna men så tycket inte hon utan allt räknades så om man gick 5min å sen 5min igen å håll på så.. Men det var ju bra om vi kunde röra på oss 30min per dag. Men just at man kan plusa ihop om man kanske nu bara ids gå 15 min på morgonen å 15 min på kvällen eller nått sånt det e ju toppen !!!

2008-11-18 @ 09:39:50
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Veronica säger

Hej! Men så himla stor Svea har blivit. Oj vad tiden går fort. Jättefin blogg. Ha en alldelens underbar dag./Veronica.

2008-11-18 @ 10:36:08
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/
Sanna säger

Härligt! Bra början på dagen är viktigt.. =) Har en liten paus.. kom på att det kanske skulle vara bra om jag åt lite lunch idag också =)

Ha e forsatt dag vännen...

2008-11-18 @ 11:52:23
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: