En ren i zink?

God morgon! Eller god och god... I morse när jag skulle lyfta Luris så fick jag tillbaka låsningen i ryggen. Jag måste definitivt börja att träna mage och rygg för att stärka muskelaturen, då borde man kanske slippa detta, eller i alla fall lindra eller minska tillfällerna då det händer att låsningen kommer. Jag som planerat att ta en långpromenad med Luran och Dobby, samt titta in på Nennaz och köpa mig min efterlängtade röda jacka. Men det får bli senare idag om jag känner mig piggare. Tänkte förresten tipsa om ytterligare en härlig jultävling, denna gången är det ellas inspiration som lottar ut två zinkrenar - men visst håller ni med mig om att den som tillverkat dem snarare haft hjortar som förlaga? Vackra är de dock oavsett, så jag hoppas naturligtvis att de ska komma och bosätta sig hos oss på Sockenvägen - för då kan man titulera sig renägare ;-)




PS. Visst är mistel i zink inte heller så dum? Den skymtar på fotot,
och jag har varit sugen på att införskaffa en sådan en tid nu... DS.



Sanna säger

Godmorgon själv du! Jo det känns lite bättre idag, men magen är som en ballong. vad ska du göra för något roligt idag då? Själv sitter jag och börjar få ångest för resultatet på redovisningen som jag ska få idag. Sen blir det en lång promenad....

Kram på dig

2008-11-11 @ 08:47:49
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: