Lönesamtal och ett klipp!

Jag har just haft ett lönesamtal med min tillresta chef. Det var ett bra samtal med tanke på att jag inte hunnit göra några större avtryck inom organisationen innan jag gick på föräldraledighet. Klart är också att jag är föräldraledig fram till och med 1 juni. Känns kanon! Mycket kan hända under den tiden... Nu ska jag se till att få lite mat i magen, och börja ladda inför min klippning/toning senare i eftermiddag. Jag får göra som fågelungarna - hoppa och hoppas att vingarna bär ;-P





Sanna säger

Hoppas du blir nöjd prinsessan.... Såg att du köpt glögg det hade jag glömt bort. Jag skulle ju köpa sådant till Mattias. Efter förra året så lärde jag mig att man måste vara på plats om man ska få något. =(



Kram vännen...

2008-11-03 @ 14:44:05
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Nina säger

Är nyfiken på va du gjorde med håret idag. Vill se vill se :)

2008-11-03 @ 16:53:57
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: