Blingo och vanilj!

Dagens överraskning var paketet i brevlådan som jag hittade när jag kom hem från skogen - jag hade lyckats glömma att jag vunnit en tröja från Blingo till Luran! Bara hon växer på sig lite till så kommer den att komma väl till användning.



Foto: Privat


Jag tänkte även ge er ett tips om ni liksom jag har ett gäng gamla doftljus som ligger och skräpar någonstans. Jag tycker att många doftljus har en tendens att lukta allt för starkt inomhus, men då är de perfekta att placera i en lykta på trappen/bron! Det är nämligen jätte mysigt att komma hem på kvällskvisten till ett hus med levande ljus, och saken blir inte sämre av att det doftar svag av någon god doft på bron. Jag har ett  stort blockljus som doftar vanilj i en lykta utanför ytterdörren och man tror nästan att någon stått där ute och bakat bullar - inte ett dåligt välkommnande va?! :-)




Faster A säger

Det var en bra ide=) Skulle men kanske ha prövat!!!

2008-10-13 @ 19:19:26
Sanna säger

Härlig body! den var jätte fin. =)

2008-10-14 @ 13:53:26
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: