Otäcka kryp...

...har jag inhandlat på Wiiks idag! Både spindlar och kackerlackor fick följa med hem. Spindlarna använde jag i en ny halloween uppsättning, då blomman jag gjorde tidigare fick följa med til Irma i Lövvik.



Foto: Privat

  


Den orange tabletten, spindlarna, succulenten i svart kruka och en prydnadspumpa köpte jag på Wiiks, allt som allt så gick det lös på mindre än 70 kr! Tallriken och de orange doftljusen (vanilj/mandarin) hade jag hemma sedan tidigare. Kan meddela att det doftar underbart från "skräck" uppsättningen!

Kackelackorna tänkte jag ta med till Ormsjön och duka lite "äckligt" nästa helg när vi ska äta tacos, vad tror du om det Elias? Det kan väl du och jag fixa!? Men ooops, nu rymmer de! Bäst att jag ser vart kackerlackorna tar vägen - det ser ut som om de är på väg ut till köket och spindlarna...



Foto: Privat

 



Vendela säger

Ååå Wiks - denna fantastiska affär som väl har ALLT!? Jag MÅSTE bara dit nästa gång vi åker upp!



Kackerlackorna var ruskiga - ska du verkligen duka med dem när ni ska äta? skratt

2008-10-24 @ 15:27:03
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Hanneles jul säger

Läckert :)

2008-10-24 @ 21:45:04
URL: http://hannelesjul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: