Ny vinnare av påskbrädan

Nu har klockan passerat 16.00 med råge, och det är ju tisdag idag - men inte ett livstecken från Flitiga Lisa. Således har slumpgeneratorn fått göra sitt, vilket den gjorde med bravur. Den spottade ur sig nummer 41. Jaha säger ni då, vad sjutton innebär då det?! Jo, att personen med kommentar nr 41 istället koras som vinnare! Kul för den, mindre kul för Flitiga Lisa om hon nu ser detta inlägg... Men jag är snäll, så hör du av dig Flitiga Lisa lovar jag att du ska få ett tröstpris i alla fall :-)

Vem var då nr 41 kanske ni undrar (om ni nu inte genast sökte reda på inlägget och själv började räkna...) Jo, ingen mindre än *trummvirvel* Jenny!

GRATTIS :-)



mikael säger

Jo det e klart att jag kommer att kämpa!!

Petra och cornelia är ju hela mitt liv!



Kramar

2009-04-07 @ 18:37:09
URL: http://zuperpappan.blogg.se/
Jenny säger

WIIIHOOOOO!!!! :D Äntligen har jag vunnit något, och inte vad som helst utan en snyggbräda!! :D



Va roligt!! Thank you very much Therese för att du drog en så bra lott och givetvis tackar man ju också flitiga lisa! ;)

2009-04-07 @ 19:48:03
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: