Färdig!

Ja, alltså inte färdig i den mening Beppe Wolgers docka brukade ropa ut de orden, utan färdig med tapetseringen i hallen. Jisses så stor hallen plötsligt känns, ljusa färger ger verkligen mer rymd. Dessutom är den tidigare fondväggen borta, så hallen känns längre på något vis nu. Man kan verkligen lura öget med olika färgsättningar och mönster.

Nu längtar jag bara tills även elementskyddet är på plats, då ska ni få se på min mini makeover av hallen.

Nu kasar jag ett öga på Årets kock 2009 samtidigt som jag laserar en spegel i vitt. Jag har nämligen en säker leverans av stämplar (TACK Jenny!) . Nu ska det pysslas!

Dessutom har jag ringt det där viktiga samtalet, så nu har jag ytterligare en hemlis på lut. Älskar hemlisar. ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: