I love daddy


Foto: Privat

Luran började härja med skohornet...



Foto: Privat

...sedan blev det bus på gungälgen...



Foto: Privat

...innan hon slutligen kröp in i skithörnet och läste lite. Nu är blöjan bytt, vällingen tankad och Luran nattad av världens bästa daddy! ♥



Petra säger

Så otroligt söt hon är. O va fin jamas!

2009-02-01 @ 21:05:37
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Malin säger

ja, jag har visst blivit en liten faster jag! ;) tack så mycket! Jo, det lär nog vara lätt att skämma bort honom när dom kommer hem! Ska bli sååå roligt att få se det lilla unerverket! =) Ja, tänka sej att jag vann en tävling! Inte illa. det lönar sej att vara med ändå :p Massor med kramar tillbaka! Synd att jag inte kunde vara med på dopet idag! Hade gärna varit det, om jag inte jobbat! Hörde att det varit bra och jag sa åt LG att knäppa kort, så jag kunde få se lite iaf! =)

2009-02-01 @ 22:20:05
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: