Magåkomma och stryk av mannen

Jisses vilken tuff lördag jag hade. En timme efter jag käkade pizzan i fredagskväll vred det om i magen och jag fick kramper och blev alldeles kallsvettig. Så låg jag hela natten och halva lördagen :-( Det verkade inte vara en regelrätt magsjuka, då ingen annan drabbades. Kanske matförgiftning? Utan tvekan en mysko åkomma iaf.

På eftermiddagen kännde jag mig lite piggare så vi knatade över till grannarna och käkade årets första grillat. Ni ska tro att det var en lustig syn att se grannen i T-shirt bredvid grillen (han tände den), med tanke på att  det snöade och var minus 17-20 grader ute. Grannarna måste trott vi var galna...

Det blev en riktigt trevlig kväll. Martina, Jonas och Elin dök upp på kvällskvisten och då spelade vi Wii sport, attans så kul!!! Jag och mannen boxades, och först gav jag honom en riktigt omgång, men sedan så fick jag stryk på NO.Då gav vi upp när det liks var oavgjort - tur var väl det med tanke på hur dålig förlorare jag är ;-P

Dessutom fick jag mig en wroom wroom av Martina - TACK! Hi,hi.



Lovisa säger

Hm låter som matgörfiftning det kommer ju ganska precis en timme efter man ätit !

2009-02-08 @ 09:29:48
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Sanna säger

Hej vännen! Hopas det bättre nu med dig, kåter inge roligt. Usch vad kallt, här i sundsvall kan man tro att man är i nordpolen om man tänker på snömägnden.



Usch vännen! Det är inge bra nu, inte med att motivationen är borta. Utan att känslan att vara tillbaka igen och tappat tron på det mesta.



Det gick så fort, det är jobbigt att gå runt och vara arg hela tiden. Jag hoppas verkligen att det kommer tiillbaka till mig. För jag ligger efter med skolan rejält. Det kommer att bli en tung tid nu för hinna efter med allt...



Anthon har blivit sjuk igår med feber och hosta, ont i kroppen. Stakarn får hoppas att han blir frisk snart...



Ta hand om dig nu vännen och var rädd om magen din efter en sådan dag...



Kramar om dig

2009-02-08 @ 10:15:04
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
petra säger

Stackare. magåkommer e inget att leka med. Fy!

Skönt att du mår bättre.

2009-02-08 @ 12:11:13
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: