Sex

Nej, tro nu inte att detta ska bli ett ångande och hett  inlägg, utan detta är helt enkelt en sexig utmaning från Lovisa. Nämare bestämt en uppmaning att visa vad jag har i mapp nr sex, kort nr sex.... Ta da!




Det visade sig vara ett kort på mannen från höstens älgjakt. Oväntat, jag trodde bergis att det skulle vara ett av mina miljoner kort på Luran, eller Dobby Do. Men vet ni vad det läskigaste var, jo bild nr 5 var en asful bild på mig. Och som Jenny så noga påpekat får man inte fuska... Jisses sådan tur jag hade!

Jag utmanar i Annika att visa vad hon har för smaskit i sin burk!



Mamma Melissa säger

Vegetarianen i mig hade helt klart föredragit kort nummer fem ;.)

2009-02-02 @ 16:02:36
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: