Bus Luran!

Luran är verkligen överallt - och då menar jag ÖVERALLT! Igår öppnade hon exempelvis köksskåpet som vi förvarar Dobbys mat i. På något sätt lyckades hon dessutom öppna själva hinken med hundmaten. Där lade hon sedan ner sin napp och tog sig i utbyte en god (!?) kula ekanuba som hon gladeligen mumsade i sig... Hon blev jätte arg när jag tog resterna ur hennes mun kan jag meddela. Förhoppningsvis blir hennes hår fint och glansigt nu, samtidigt som hon levererar en fast och fin avföring (det ska iaf hundar som äter ekanuba få/göra fnissar). Att hon är hundtokig har vi vetat om, men att också börja äta som en hund, där drar vi gränsen - hör du det Luran?!

På tal om att vara överallt, idag hamnade Lurans napp här:


Foto: Privat

Skitunge, det är vad du är Luran! Fast barn SKA vara busiga,
jag tycker det är ett sundhetstecken. Och charmigt.
Oftast i alla fall...



Foto: Privat

Detta är ett kort från igår då Luran prövade sina nya skor och mössa, som vi skrattade när hon försökte gå i skorna. Höga knän kan sammanfatta gångstilen :-)



Livet i byn säger

Vilken lite busunge!! Det är ju rätt underhållande för oss andra men jag förstår att Ni har fullt upp :0)



~Livet i byn

2009-03-05 @ 09:01:36
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Kia säger

Haha! Här har vi en kattbrud! ;) Elina fullkomligt ÄLSKAR vår katts kattmat. Vet inte hur många gånger jag kommit på henne genom att sitta och smaska på kattmaten. ;)

Underbart med barn! Kram

2009-03-05 @ 09:33:16
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
sanna säger

Hihiii det har jag varit med om både napp, mobil, tandborste... Fast det var när Robin var liten..



Vad glad att det var nappen och ingenting annat =)

Skrattar hest och hostigt...

2009-03-05 @ 20:26:58
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: