Luran eldar





Visst har svärmor en söt liten prydnadskamin? Luran älskar att leka med den och framförallt den lilla vedkorgen. Hon bär ved så det står härliga till, hon kan plocka i och ur de små klabbarna i all evinnerlighet...

Och på tal om att elda, så är det just vad jag måste göra nu! Jag ska springa ner i pannrummet och lägga in lite mer ved så vi får det varmt och gott. Men först vill vi önska er som tittar in en riktigt fin dag!

KRAM

Therese & Luran



Psst... glöm inte att gissa hur många påskhönor/tuppar/kycklingar vi har här hemma
i Lurans lilla påsktävling. En Glad Påsk bräda med fågel ligger i potten!
Tävlar gör ni här.





Kia säger

Ja, nog har hon otur alltid. Börjar bli less. Men så är det ju när de börjat dagis med. Bara de inte slår sig på öronen igen!

Ja, passa på och njut idag nu. Det ska vi med göra. Sedan måste vi ut och handla med.

Kram kram

2009-03-31 @ 08:41:40
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Petra säger

VA fin den va.



Jo jag känner igen det där. När jag och lillans pappa bodde ihop så hade vi en spis oxå och lillan älskade att plocka med veden.



Ha en fin dag nu tillsammans.

Kram på er

2009-03-31 @ 08:44:11
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Sanna säger

Hej vännen! Tack för allt du skriver, din blogg tar ju lite längre tid att läsa, för jag hinner ju inte med ibland =) Ska bara sätta på en kopp kaffe och gå tillbaka och läsa hos dig och shomm så är några till =)



Fast vet du jag verklgen älskar din blogg, fast det borde du veta vid det här laget..

Älskar allt vad du läger ut och bilderna på din underbara Luran...



Får hoppas att jag inte blir sjuk, för känner mig lite hängig.. Så är det ju svårt att inte få vara inpå honom när vi mysar.. Men smittar nog ändå..



Kramar om dig min goa vän...

2009-03-31 @ 08:47:25
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Bus säger

Önskar er detsamma. Det är verkligen en höjdardag vad gäller väder, men synd bara att det just börjat tokblåsa :(

Kilon, ja tänk om man var värd sin vikt i guld...oj vad rik jag skulle vara då.

Må så gott, njut av din sista föräldralediga (konstigt ord) dag. Kram

2009-03-31 @ 08:48:11
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Sanna säger

Kom på en sak jag tänkte beställa lite brädor framöver ett gäng som fyller år.. Hur lågn innan vill du att man gör en beställning? Sedan text och sådant tänkte ge en till svärmot.. från Anthon när hon fyller år.. Eller är det färdiga texter?



nu blev det massa frågor här..



Kram

2009-03-31 @ 08:55:51
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Vendela säger

Å, vilken härlig kamin :-) Så mysigt med riktigt gamla saker...



Får önska dig o Luran en bra dag med!



Skickar lite soliga (och blåsiga) kramar från söder :-)

2009-03-31 @ 09:05:43
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Faster A säger

Den där kaminen har roat fler barn=) E kunde leka i timmar med den när han var mindre!! Trevlig kväll från oss i gafs...

2009-03-31 @ 18:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: