Bråk och en ninja

Idag har det varit en sådan där dag som man hellst inte vill uppleva, en dag som man bara vill ska passera i almenackan. Vaknade just efter fem och kände mig helsänkt, så större delen av förmiddagen har sovits bort (jag tackar min lyckliga stjärna att mannen jobbar eftermiddag i veckan!). Som grädden på moset bråkar min ny/gammla dator med mig något enormt. Seg som sirap och allmänt knasig. Jag har installerat, av installerat och om installerat program mest hela dagen. Nu ger jag upp! Teknik och jag går bevisligen inte ihop... Jag får istället se fram emot Café Orkidé (tror iaf att de kallar det så) på Lurans dagis om någon timme. Ryktet säger att det vankas blåbärspaj där - och det är rena medicinen en dag som denna!

I morgon tjuvstartar jag på mitt nya jobb (jag börjar på riktigt onsdagen den 1:a april). Det känns riktigt spännande och roligt, men håll tummarna för mig lite extra i morgon ändå är ni snälla! Och på tal om just nya jobbet, så fick jag denna lilla ninja av Ingela la la i morse med denna motiveringen "Du bjuder på en riktigt härlig blandning av dig, Luran och en massa inspiration. Snart ska du börja jobba... Då kan du ha en Ninja i bakfickan... =)"

Tack för det Ingela!




Denna ninja skickar jag raskt vidare till dessa tre personer:

Sanna - du kan behöva en ninja som slåss å dina vägnar då du själv bryr dig om och slåss för alla andra och ibland glömmer dig själv... Du är en SANN(a) förebild för alla oss andra på hur en fin medmänniska ska vara!

Camilla - du har bevisat att det bor en liten ninja inom dig då du satte ner foten för ett tag sedan. Bra gjort! Och vad gäller skolan sköter du den exemplarisk i en sann strikt ninja anda! Men då blir ju resultatet där efter också :-)

Petra - för att du alltid sätter din dotter främst och slåss för hennes bästa! Samt att du lyckas få ihop livet som ensamstående mamma med kärleken på distans.




Ps. Titta in hos Nita/Tigerlilja och tävla om ett presentkort på 200 kr i Dunderbutiken, tävlingen avslutas i morgon så skynda!!! Ds.




Sanna säger

Åhh tack vännen! Den skulle jag verkligen behöva idag... Idag har det varit en jobbig dag, jag är bara så trött..



Du är så fin vännen, jag förstår inte hur en människa kan betyda så väldigt mycket för en, som man aldrig träffat.. Men det gör du och du är en viktig person i mitt liv..



Du ska veta att dig skulle jag vilja ha brevid mig när jag möter alla svåra stunder. Men det har jag ju egentligen, fast i tanken...



Min älskade vän...

2009-03-26 @ 14:57:45
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Sanna säger

Ler.. Jag hade tydligen läst alla =) Jag skrev att jag skulle läsa vidare när jag kom hem.. Men det hade jag gjort...



Kram

2009-03-26 @ 15:00:54
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Nita säger

Jag länkar gärna till din blogg. Hit ska jag kika in ofta :-)

2009-03-26 @ 15:17:49
URL: http://www.tigerlilja.se
Annie säger

Haha tack så mkt =D



Hur länger har du bloggat ungefär?

2009-03-26 @ 15:23:52
URL: http://annyb.blogg.se/
Petra säger

Hej.

Tusen tack. Kan säga som så att det kom ett par tårar här nu när jag sitter och va lite halvdeppig idag. Du är en underbar människa. Förstår inte att en människa kan betyda så mkt för en som man aldrig ens har träffat.



Tusen och åter tusen tack.

Du e en fantastisk människa ska du veta.





Hoppas att de går bra på jobbet imorgon. Ska tänka på dig.

Kramar

2009-03-26 @ 18:25:13
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Bus säger

Tack goa du, både för grattishälsningen och Ninjan. Vilken härlig, den kommer att gillas även av bröderna Bus.

Såklart håller jag tummarna i morgon. Synd att du börjar nu när jag får tid över, men det ordnar vi ändå. Idag fick jag påhälsning av nån viss som förmodligen kände sig tvingad. Kul...eller? Har inget svar ;O)

Jag håller min Ninja med heder ska du veta. Kram på dig och sötaste lilla Luran.

2009-03-26 @ 18:25:37
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Nina säger

Självklart håller vi tummarna för dig imorron! Kommer gå galant för dig :-)

Ha nu en trevlig kväll!



Kram

2009-03-26 @ 19:47:20
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: