Redskap



Utan redskap är man ingenting...
Vad är en violinist utan fiol, en bagare utan kavel eller en målare utan pensel?
Ska jag lyckas med Herr Pall Krage måste jag naturligtvis ha redskap därefter.
Bilden ovan är från senaste nr av Leilas Country Living och med den som inspiration
har jag faktiskt hittat ett snyggt litet trädgårdsset i rosaBlommona som ska
 inhandlas på måndag. Med det i min ägo är det endast mördarsniglarna som kan stoppa mig!!! 

I morgon är det vaccination av Bus som står på schemat.
Tindrar jag med ögonen kanske det även blir en tur på Dollar Store.
Våtservetter, hundben och lite annat jox står på min måste-köpa-lista.

Pysselrummet har förresten färdigställts och invigts idag (bilder kommer i morgon).
I morgon fortsätter även omflyttningen, och förhoppningsvis beställer vi tapeterna
till Lurans rum. Härligt när det börjar hända saker!

Nu kallar sängen!



Bus säger

Tror bestämt att mamma bus oxå skulle ha vaccinerat sig, fniss. Tack kära du för uppmuntande kommentarer. Jag pysslar om mina Herr Pall kragar jag med,har dessutomskaffat mig ett gäng till som har fått sin bostad i växthuset. Må så gott. Kram

2009-05-22 @ 00:25:40
Sanna säger

Åhh vad nyfiken jag blir nu, måste få se och höra om det andra.. Hur ska vi hinna med allt =)



Nu är skrivbordet klar, du får se bilder i morgon..



Kramar om dig

2009-05-22 @ 00:41:52
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Mari säger

Vad bra med ett pysselrum det kan du verkligen behöva så som du ligger i.



Hoppas du får dej en tur till Dollarstore och att allt går bra med Bus.

Har för mej att Rusta brukar ha söta små trädgårdsverktyg men ni kanske inte har den affären hos Er? Kanske Dollarstore har lite mysiga.



Ha en bra dag och kram!!!

2009-05-22 @ 04:39:00
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Eva säger

Klart du ska till Dollars Tore ;)

Här hade de söta trädgårdsredskap på DS när jag var in förra veckan, så Ströms har kanske dito?!



Helt UNDERBART foto på Luran i korgen ;) och berättelsen till, hon ÄR så cool den där busungen du har!



Vad fint det blir med ditt nya "pallkrageland". Jag försöker övertala döttrarna att vi ska odla i deras gamla barnsäng ;) men den idén gick inte hem...



Ha en toppenfreda & krama Luran från mej!

Kram från Eva

2009-05-22 @ 08:37:46
URL: http://cloudberrie.blogspot.com
Anonym säger

God morgon.. så mycket nytt du har på gång. SPännande att få se lite resultat. Jag har inte gjort ett enda dugg i vår trädgård, mer än klippt gräset. Vi ska bygga två träaltaner i sommar. Så det känns inte kul att börja fixa föränn det är färdigt.

En morgon kram är på väg till dig ;)

2009-05-22 @ 08:54:16
lolla säger

hejsan

väntar med spänning på dina bilder.

Jag är faktiskt åxå lite på gång med dörren för trädgårdspyssel, har hittat en perfekt plats för den ute....

Ha en fin fredag lolla

2009-05-22 @ 11:32:24
URL: http://lollashus.blogg.se/
anna säger

grymt fint det där setet, ja nu har dom börjat dyka upp mördarsniglarna, jag hittade flera stycken igår!

2009-05-22 @ 16:20:38
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: