Vilken personlighet har du?

Hittade ett kul test hos Nita som svart på vitt levererar vilken slags personlighet man har. Enligt detta test är jag en...

Inåtvänd Planläggande Konkret Tänkare  
 | 
InåtvändUtåtriktad
PlanläggandeUpplevande
KonkretAbstrakt
TänkareKänslostyrd


SÅDAN ÄR DU:

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.


Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut - även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.


Du är detaljorienterad och sannolikt en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar. Du är resultatinriktad och vill helst göra saker på det sätt du är van att göra dem på.


Du tänker logisk och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.


På många punkter skrämmande träffande - eller vad säger ni som känner mig?


OBS!!!

Glöm inte att rösta på Luran!!! Det gör ni
HÄR.

Hjälp oss vinna favorittävlingen :-)


Och så skickar vi massor med grattis kramar till Anthon som fyller 3 år idag ♥


Morgonens tävlingstips:

Tävla hos Här & Nu.
Vinsten är Maria Liliegrens vackra kopp.




Lovisa säger

Nä du bullar är inte min grej haha !! Men nu så måste jag ju skärpa mig när jag har min fina bräda på väggen !! Å det gick ju toppen bra å goda blev dom !!



Jaså sa magnus det när tusan bjöd jag han på pinnbröd då mån tro hahaha !!

Ja ska tänka efter hur jag brukar göra hm!! Så kommer väl det ett recept haha !



Ja det känns riktigt rikgtt kul å komma i väg till övik å bara vara n¨ån annanstans !



Föresten så skickade jag iväg jocke förbi hos er en dag å skulle hämta ut brädorna men det var ingen hemma !!

Men nästa vecka kommer jag nog förbi nån kväll när du är hemma om det går bra !!!???



Kram ha en bra dag

2009-05-08 @ 09:15:16
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Jenni säger

Hihi, gjorde testet jag med och fick samma reslutat!

Du är tydligen lite mer planläggande och tänkare än mig men annars var det likt :-)



Ha en bra fredag och en trevlig helg! Ser ut att bli en solig sådan också!

Kram

2009-05-08 @ 09:31:40
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Faster A säger

Hihi ja det stämde bra på dig=) Hoppas du får en bra dag!! Kram

2009-05-08 @ 09:42:36
Speja säger

Den måste jag testa - men jag misstänker att jag får helt annat resultat än du;) Ha det fint!

2009-05-08 @ 09:46:53
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Faster A säger

Jag igen !! Enligt testet var jag inåtvänd,planläggande,konkret,känslostyrd person=)

2009-05-08 @ 09:47:44
Speja säger

Jag gjorde testet och resultatet blev som jag misstänkte: jag låg långt ut till höger på allt. Särskilt på abstrakt och upplevande. Kul var det i alla fall, tack för tipset!

2009-05-08 @ 10:00:16
URL: http://spejasprov.blogg.se/
sara säger

God morgon...eller det är kanske inte morgon längre ;)

Det testet ska jag också göra...

Hoppas ni får en skön fredag, Kram

2009-05-08 @ 10:23:24
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Maggan säger

Haha, det stämde ju en del!!! Men hur får jag testet att synas i bloggen (grafen)? Fattar inte....

Tack för påhejandet, det gick ju som det gick läkarbesöket, fortsättning följer...

2009-05-08 @ 22:37:30
URL: http://mims1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: