Vinnaren i min tävling...

Vinnaren i min tävling är ingen mindre än...



Nej vänta!
Först vill jag ju tacka alla er som deltagit och faktiskt tagit er tid
att dela med er av er lycka i stort och smått.
 
Vissa berättelser har berört mig mer än andra,
och vissa har till och med fått mig att fälla en tår.

Ninas berättelse om hennse fina vänner är ett guldkorn,
den första sparken från bäbisen i magen är en annan
fin berättelse som Elin delar med sig av. Maris glädje
över att bli mormor, och en annans Maris lycka över
dotterns heltidstjäns är några andra exempl.

Många av er berättar om den glädje era barn och barnbar skänker er,
och det är en lycka som jag mycket väl kan förstå, liksom de fina
berättelserna om stöttande och underbara vänner. Att husdjur kan skänka
både lycka och glädje är också uppenbart.

Alla ni som har just lyckan att omge er med så fina
barn, barnbarn, vänner, familj och husdjur
är
egentligen VINNARE - visst?

Det gäller bara att uppskatta sin omgivning
och inte ta den förgiven...

Den absolut ärligaste berättelsen som gick rakt in
i mitt hjärta
är denna berättelse som Denisé delar med sig av:

Det som gör mig lycklig VARJE dag är de ord som min snart 19 årige son Patrik skrev om mig i sin blogg i somras....

Min mamma, Denisé Nilsson är en människa med ett hjärta av guld. Hon tar alla under hennes "Vingar" både främmande så som gamla. Hon ger alla en chans oavsett vad och såfort det krisar sig för någon är hon där som en "första förbands låda" och får en genast att må mycket bättre. Hon är vell inte så himla gammal om du frågar mig men hon har mycket i sitt huvud och är väldigt bra på att ge råd och hjälpa till när livet känns jobbigt.

Hon har stöttat mig trots att jag inte visat uppskattning, hon är oftast den som får ta "skiten" ifrån mig och detta sårar henne oftast. En mamma som henne är jag knappast värd och jag kan säga... ingen skulle stå ut med mig så som hon gör. Det kanske är en mamma-son relation vad vet jag? Men ibland är jag förvånad över att hon inte bara skiter i mig totalt.

Vi bor över 10 mil ifrån varran men hon är trots det alltid i full huggning och försöker hela tiden stötta mig :) Hon är oftast den människa som får reda på allt innan någon annan får det. Morsan är helt enkelt bäst! Och när JAG blir "stor" vill jag bli som hon.

Tack för allting du gör för mig mamma. Du är bäst!

Min son har AS , Asperger syndrom så vi har "gått igenom" mycket under åren...

Jag är LYCKLIG över att vara en FÖRSTA FÖRBANDSLÅDA!



GRATTIS Denise!
En "Tycker om dig bräda" levereras
av mig och Luran under veckan :-)

Jag önskar att det fanns fler "första förbandslådor" här på vår jord,
för visst skulle det bli en liten ljusare och varmare plats då?


PS. Håll utkik, snart kommer en jultävling här i bloggen... DS.




Nina säger

Stor grattis till Denise. Va nästan så de ante mig att hon skulle vinna. Så fint skrivet av Patrik! Hon förtjänar denna vinst! Kramar!

2009-11-02 @ 09:15:29
URL: http://ninuz.blogg.se/
Denise säger





JIPPIE!!!!! JAG ÄR FANTASTISKT LYCKLIG!! Tänk att jag vann!!!!!



TACK TACK Nina!!



Kramar i massor!!!!

2009-11-02 @ 22:10:09
URL: http://dessansvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: