Zinkhus

Vad är det man säger... Jo, mycket vill ha mer!

Och i det här fallet stämmer det. Ifjol förälskade jag mig
i dessa hus i zink från Walther & Co, och det slutade med att jag
köpte ett i present till mig själv!

(Ett säkert tips, för då får man ju den klapp man verkligen önskar sig, hi,hi)

Huset gav verkligen mersmak, men plånboken skriker NEJ!
Och i ärlighetens namn bör nog slantarna gå till en fasadrenovering
på vårt riktiga hus...

Men drömma kan man, och varför inte pröva lyckan i en tävling?


Klicka HÄR så kommer ni till tävlingen!

Avslutas den 20 november.


* * *


Glöm inte helelr att anmäla er till min lilla jultävling!
Det gör ni HÄR.

En Dear Santa skylt och
doftvax från Yankee Candle ligger i potten!





vintageretroprinsessa säger

Dom zinkusen är otroligt vackra och ger ett ljuvligt sken :)



Nyfiken som jag är undrar jag vart du jobbar ?

tror inte jag läst det nånstans :)



kram

2009-11-04 @ 18:48:24
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: