Sådan mor, sådan dotter...



Jag måste nog rannsaka mig själv lite och inse att jag kanske
tillbringar väl mycket tid framför datorn.

Luran har inte varit sen att ta efter. Ett förtjust fnitter hörs så
fort man vänder ryggen till. Vips klättrar hon upp i soffan
och sätter datorn i knäet (precis som mamma brukar sitta)
och slår med bestämda slag på de stackars tagenterna.

Det är dock inte bloggandet som hägrar för Luran.
Hon är istället en inbiten youtubare sedan ett par dagar.

"Jag är en gummibjörn" har vi nog hört 100 ggr vid det
här laget... Andra favoriter är lock på älg, samt
klipp på barn i olika former som skrattar och dansar.

Så numera har mannen två damer som är lite
svåra att få kontakt med om kvällarna ;-)





Erika säger

ujuj...den där "gumibjörnssången" har vi hört x avntal gåger här hemma oxå! Tant Annika å Elmar brukade digga den å sen hängde den med till byn oxå! :)

2009-10-29 @ 08:40:26
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Jenni säger

Youtube är en stor favorit här hemma också...är Göran som har lärt Sanna :-)



Klipp på olika favoritserier visas och favoriter blir de som har hårdrocksmusik till?!

Rammstein tycker hon är riktigt bra och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det :-)



Ha en bra dag...är ju toppenväder!

Kram kram

2009-10-29 @ 09:35:38
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Anonym säger

Hehe.. passa dig bara så hon inte gör som min son gjorde för några år sen. Han pillade bort varenda tangent på min bärbara dator. Det var inte helt lätt att få tillbaka dom på rätt plats.. =D

Kram

2009-10-29 @ 10:41:46
Knaada säger

Det kan vara lite farligt det där! Då är det inte ungens hälsa jag tänker på utan min andrahandsbebis MacBookens :)



Imorse somnade jag i soffan när vi såg barntv, trodde jag. Vaknade av att min kamera dunsade i golvet och Lilleman satt och smådansade framför laptopen, då blev jag orolig. Men det gick ju bra... den här gången... :)

2009-10-29 @ 14:44:11
URL: http://knaada.com
Sara - Thaison säger

Hahahah söta Luran. Fick mig ett gott skratt när jag såg bilden :)



KRam Sara

2009-10-29 @ 15:10:25
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: