Uglydolls - för fula för Sockenvägen?

Jag vet inte vad det sitter i, men jag och Luran har flera gånger försökt vinna
eller bjuda hem en liten Uglydoll till oss på Sockenvägen
- men de vägrar att komma?!

Kan inte förstå varför.
Vi lovar att vi är riktiga monsterdiggare och ska ta väl hand om
 det lilla monster
som behagar att dyka upp hos oss och förgylla vår tillvaro...

Skam den som ger sig, här är två tävlingar som kanske kan
utöka vår familj till att även omfatta ett litet monster?




Jag tävlar om en Uglydoll från Rarabarn.se – Leksaker på nätet hos Agnes.
Tävla här du också!

Tävlingen avslutas  den 2 november.



Vi gör även ett försök och tävlar om Uglydolls hos Emma-Lou,
även den tävlingen sponsras av www.rarabarn.se.

Tävlingen avslutas 24/10.




cecce säger

Oj!! Det var ett tag sedan jag kikade in här och här har det hänt saker ser jag!

Vad fint!! Jättefin sida det blivit med förändringen!

Å vad du har pysslat...du e såå duktig! Inspirerande minst sagt!



Ha nu en riktigt fin tisdag!

Kram/C

2009-10-20 @ 09:45:22
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: