Lycka i stort och smått

Helgen som just avverkats har verkligen varit lyckad i stort som smått. En massa saker har hunnits med. Vi har firat en liten 3-åring i grannhuset, pysslat här hemma och dessutom haft fint besök av dels Nina och Sam, dels efterlängtade kusin Elias med familj! Jisses så glad Luran var över att få busa och leka lite med sin stora kusin. Hon bubblade av skratt när han skjutsade henne på hennes Bobby Car. Och jag kan lova att hon somnade som en stock då de åkte hemmåt. Desutom blev vi ju bjudna på 30 + 30 års kalas senare i höst. Det ska bli trevligt!

Att den numera ökända brevlådan inte heller denna gång fick sista lagret färg på sig talar vi däremot tyst om, visst?! Det får bli nästa helgs projekt ;-)

Förutom att ha haft turen att få omge mig med familj, släkt och vänner i helgen så har jag även haft turen på min sida i bloggvärlden.

Jag har vunnit ett andra pris hos Linruz, och det är inget dåligt andra pris törs jag lova!
En poster på temat BUS från Perlan Living är nämligen på väg hem till oss. Tack rara du!♥




Och inte nog med det, även ett fint tröstpris hos Mamma Russin har hittat sin väg hem till mig och Luran. Vem tackar nej till en sådan här söt Singoalla kaka?! Familjen Kakmonster
tackar allra ödmjukast!



Med detta så vill jag önska er som tittar in en minst lika bra början på
denna nya vecka som jag fick avsluta den vecka som var!

KRAM
Therese




Sara - Thaison säger

Gisses vilken tur gumma du är :) Grattis!



Jag måste säga att jag tyckte nyponhjärtat var jättefint. Du är så flink!



Kram och önskar dig en underbar vecka

Sara

2009-09-21 @ 09:34:42
URL: http://thaison.blogg.se/
Familjen Enfeldt säger

Hoppas ni får en bra vecka=)

Kram från Gafsele

2009-09-21 @ 11:49:02
Emma säger

Grattis till dina fina vinster, inte illa=)

Kram

2009-09-21 @ 12:44:54
URL: http://liljan.blogg.se/
lolla säger

men hallå vilken turgumma du är...kul kul....

Postern från Pearlan living är ju kanonfin

jättegrattis....

kram lolla

2009-09-21 @ 17:04:52
URL: http://lollashus.blogg.se/
Therése säger

Hej på dig vännen! :-)

Vilken tur du har, kanonfina priser!!



Oj, så trött jag var efter min långa jobbarhelg denna gången, satt bara en pytteliten stund vid datorn igår (hade varken lust eller ork!).

Sen somnade jag i soffan vid halv tio (somnar nästan aldrig före tolv annars!)

Me nu är jag piggelin igen :-)

Du får ha det så gott!!

Kram Therése

2009-09-22 @ 12:09:56
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: