Kvitter och glada barn

 
 
 
Solen skiner och fåglarna kvittrar,
barnen är glada då de har kompisar
att leka med och jag trodde att jag
skulle komma undan med att jobba
lite till nu på eftermiddagen.
 
Men så fort jag sätter mig med datorn
ropar Luran, du looooooovade att inte
jobba mer, så då är det väl bara att
lyda och njuta av semestern ;-)
 
Det börjar det nu dessutom vara hög tid att
förbereda dagens middag så att köttfärssåsen
hinner puttra till sig och bli riktigt god.
 
 
 

 
 
Här får ni en glimt av mitt nya träd som
jag fick av goa grannen i går som tack för
att vi kikat till deras akvarium då de var
i fjällen och firade påsk.
 
Gillar det skarpt! Tusen tack <3
 
Det var tur att det var här hemma som två
av fiskarna dog, och inte där ;-P
 
För till min förvåning och glädje så kom
det yngel i deras akvarium medan jag
var förste fiskvakt! Spännande!
 
 
 



Britt säger

Snyggt träd du fick av grannen...Här har vi soool,kalla nätter är det fortfarande.Men vad gör det när vi har så fina dagar..I dag har vi varit på bio med barnen,väldigt spännande för dom som inte har varit på en biograf.Tittade på Bamse...Annars är vi bara ute i solen och njuter.Jag tycker inte heller om tunga parfymer,testade MEXX Fresh woman nu senast,helt okej...Nu ska jag åka och träffa mina "tjej"kompisar,man ska vara rädd om sina vänner.Några timmar med gofika och skratt,även stöttning om någon behöver det..Ha en bra kväll.Kram

Svar: Även här är det nattkallt, men ljuvliga dagar. Jag å barnen kunde inte ha en bättre semestervecka :-D Idag blev det årets första mjukglass, och många timmar ute i solen. Härligt! Å filmen Bamse tänkte vi med se, men den var samma helg som Frost så vi nöjde oss med en film... Lät inte dumt med umgänge med vänner, riktiga sådana behöver man och dem man har ska man vara oerhört rädd om <3 Hoppas det var trevlig och att solen lyst även på dig i dag! KRAM
Therese Bjärstig

2014-04-23 @ 17:53:05
Johanna - Mamma till Leija säger

Åh vilket fint träd!

2014-04-23 @ 18:01:33
URL: http://skuggis.wordpress.com
Åsa säger

Din granne vet vad Du gillar :) jättefint träd.

Kram

2014-04-23 @ 18:42:39
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Znogge säger

Så fint ditt nya träd är! Det var verkligen en trevlig present :-)

Kram

2014-04-24 @ 06:50:56
URL: http://znogge.wordpress.com/
Popprinsessan säger

Underbart fint träd!
Härligt att ni njuter. Jag skulle inte tacka nej till lite ledighet, trots att jag bara jobbat i 2,5 dagar hittills...
Kram och fortsätt njut!

2014-04-24 @ 10:37:11
URL: http://www.popprinsessan.se
ansepanse säger

vilket superfint träd, det passar perfekt hemma hos dig :)
du kanske kan få något av de där ynglen när de växer till sig lite
Luran hade rätt, har du semester så har du :)
ha en fin dag tillsammans nu <3
kramar i massor

2014-04-24 @ 11:02:21
URL: http://kinaguld.blogg.se
Petra säger

Jätte snyggt!

2014-04-24 @ 20:37:31
URL: http://zupermamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: