Björnloppet 2015

Lurans välförtjänta medalj <3
 
 
Det blev en toppen kväll, till och med
solen behagade att lysa!
 
Luran var laddad, och trots att hon
fick håll och hade ont i en tå så
förbättrade vi fjolårets tid med 
ca tre minuter :-)
 
Detta trots att vi missade målet och
fick springa tillbaka. :-(
 
Klantigt av mig, men jag hade ju siktet
inställt på ett till varv...
 
Blev ett varv till på ca 20 min, hade
hoppats på lite mer folk i spåret så man 
skulle få upp farten och tagga till,
men är nöjd med det som en
träningsrunda iaf :-)
 
Bara att inse att formen ännu
är rejält slumrande ;-p
 
Luran vann även på utlottningen
och är nu stolt ägare av ett multi-
verktyg! Själv gick jag lottlös.
 
Men det var en toppen kväll
och jätte bra arrangerat!
 
Väl hemma firade vi med glass
och fotbad med massage på
Lurans begäran.
 
Och nu väntar sängen...
 



Znogge säger

Förbättrad tid och en vinst var verkligen inte det sämsta! Hoppas verktyget kommer till användning ;-)

Kram

2015-05-21 @ 21:53:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
Livet på citronodlingen med Skorpan och Loppan säger

Det var hon värd :)

2015-05-21 @ 22:03:48
URL: http://pysen73.blogspot.it/
Linda / CandyGirl säger

Men så kul.. hur långt sprang hon (och du)?

Vad bra att det blev lottvinst också.

2015-05-21 @ 22:25:25
URL: http://www.candygirl.nu/
åsa i åsele säger

Bra gjort av Luran *tummen upp*

Här kom det regnskurar fram till 17tiden sedan uppehåll :)

kram

2015-05-22 @ 07:26:06
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
christin säger

Ja jäklar! Inga på spåret..... jag var ju där med 2 varv men inte såg jag dej. Tror nog inte att du är så dåligt tränad som du vill ge skenet av 8-). Men jag är glad över att det gick så bra som det gjorde och att det kändes hyffsat att springa också. Är fortfarande hes och slemmig i halsen men det känns mycket bättre mot vad det har varit och då får man vara glad och fortsätta att kämpa på. Synd bara att det ska blåsa så föbenat vareviga dag för jag tror att det är blåsten som gör att det inte ger sej i kroppen.
Så till nästa års Björnlopp då jäklar.....

Kram!

Svar: Nej det var rätt tomt andra varvet, jag hann inte ikapp så många, däremot varvad av snabba milare ;-P Så det var ju du som hade bra fart då vi aldrig sågs i år ;-) Ta det lugnt så länge du är hes och slemmig, skynda långsamt, det är ju ett år till nästa gång ;-D Men visst är det härligt att ta sig ut, å det var ju en toppen kväll i går! Värre i dag, regntungt, men jag hann inte bli så blöt då jag var ut en kort sväng på lunchen, så nu kan jag fredagsmysa med gott samvete ;-P Trevlig helg på dig! KRAMAR
Therese Bjärstig

2015-05-22 @ 13:24:17
ansepanse säger

grattis till medaljen Luran <3 och förbättring av tiden trots att ni missade målet och fick springa tillbaka en bit, jättebra jobbat
kramar <3

2015-05-23 @ 11:17:09
URL: http://kinaguld.blogg.se
Johanna - Mamma till Leija säger

Grattis!!!

2015-05-23 @ 16:32:07
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: