Inget svårt val

 
 
 
 
Vi har nyss landat här hemma och packat
upp all shopping och tänt grillen så att
vi kan fixa oss lite käk...
 
Som alltid skönt att vara hemma igen,
och båda barnen är supernöjda med sin
shopping! 
 
Bogge slog till på ett nytt
WiiiU spel, några leksaker samt en
tröja och en hatt.
 
Luran köpte en rejäl dockvagn, örhängen,
två par skor, keps, två byxor, två tröjor,
en klänning, halsband och väska för
sina presentkort på HM och övriga
sparade slantar.
 
Det roliga är att Luran hoppade Frost 
och Sofia den första och istället gick
till "kill" avdelningen där hon direkt
valde en AngryBirds keps och skor!
 
Jag gillar då hon vågar mixa och
blanda som hon vill :-)
 
 
 
 
 
 
Själv har jag valet att inviga fönsterputsaren
jag fick av maken på fönstren i uterummet,
eller så lägger jag mig där och läser och
sippar på ett glas rött. Ett val som
gör sig självt som ni förstår ;-)
 
 
 



Fia fiasdrommar.blogg.se säger

Å en sådan där fönster puts grej vill jag åxå ha .är den bra ?kram

2015-05-09 @ 19:04:17
Znogge säger

Befriande när barnen kan göra sådana val och inte är fast i givna normer!

Du blir nog inte besviken på boken!

2015-05-09 @ 19:08:50
URL: http://znogge.wordpress.com/
Johanna - Mamma till Leija säger

Mycket bra shopping för er med! :) Skål!

2015-05-09 @ 19:26:05
URL: http://skuggis.wordpress.com
nadja säger

Wilja gillar också "killkläderna" mer så vi köper ofta från pojkavdelningen till henne.. så nu passar jag på att överösa minstingen med rosa, klänningar och spets innan hon blir nog stor att kunna protestera;)

Svar: Ha ha rätt tänkt!!! Passa på nu då du kan, för snabbt har de en egen vilja och BESTÄMDA uppfattningar om vad som passar el ej! 😜
Therese Bjärstig

2015-05-09 @ 19:32:05
Livet på citronodlingen med Skorpan och Loppan säger

Antar att du valde att putsa fönster? ;) Eller kanske inte... ;)

2015-05-09 @ 22:16:19
URL: http://pysen73.blogspot.it/
åsa i åsele säger

Tycker det ofta är bättre passform på killkläder, vidare och inte så tigth... jag köper tshirt å sånt till Elin på killavdelning i basfärger vitt & svart.
Lika samma med "sportkläder" för barn, killsidan har bättre utbud.

kram

2015-05-10 @ 11:20:22
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: