Busiga klassföräldrar

 
 
Idag är det en strålande dag,
och vi klassföräldrar ska upp på
skolan och bjuda barnen på
glass om en stund.
 
Jag har dessutom fyllt ett gäng
vattenpistoler som barnen ska
få i sommarpresent.
 
Tanken är att de ska få försöka
pricka oss klassföräldrar :-)
 
Barnsligt kul om ni frågar mig,
men jag inser det politiskt inkorrekta
att köpa leksaker i form av vapen...
 
Säkert kan man ha många synpunkter
om detta, men nu blev det så och
skulle någon ha invändningar så
får man hojta till!
 
 



znogge säger

Det blir säkert väldigt uppskattat och är det inte värre än så tycker jag det får passera ;-)

2016-05-31 @ 14:56:28
URL: http://znogge.wordpress.com/
Anonym säger

haha.. jag tycker det är en bra ide.. hoppas det blev lyckat.

Svar: Japp, ungarna ÄSLKADE det och jag bleg genomsur ;-P
Therese Bjärstig

2016-05-31 @ 19:40:37
Johanna - Livet vid havet säger

Haha, lite roligt måste man ju få ha :P

2016-06-01 @ 22:37:12
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: