Julbelysning?!

 
 
Det är inte julbelysning,
utan mysig höstbelysning!
 
Alltid retar det någon... ;-)
 
 
 
 



åsa i åsele säger

Lika bra å få upp den nu innan det blir fryskallt å en halvmeter snö.
Dessutom ser det mysigt ut :)
I alla fall om det icke är hysteriskt blinkande för sådant gör mig stressad ;-)
kram

2016-10-19 @ 07:49:07
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
christin säger

Vi har satt upp våra järnkulor och storlyktorna är på plats. Bengt monterade ledbelysning i dom för ett antal år sedan och det ÄR fint när det lyser i detta kompakta mörker. Sedan tidigare så har jag en ceriserosa slinga i min daggros och den lyser verkligen upp.
Jag längtar tills flaggbelysningen,som några i byn har, lyser upp kvällarna..... det är mycket vackert.

Det är ju fina promenader med doggsen hela denna höst så visst får man njuta om man vill, kan och törs.

Kram!!

Svar: Såg de stora runda klotlyktorna ni har då jag åkte och jagade, verkligen superfina!!! 👍🏻 Behövs verkligen ljus och mys i detta mörker. Ska även börja sätta ut gravljus i lyktor nu om kvällarna, är ju så inbjudand med ljus. Är sugen på en eldkorg till vintern bara för att få känna doft av rök och eld. Lite trist med alla värmepumpar och jordvärme, tycker det ser så hemtrevligt ut då det ryker... kram!
Therese Bjärstig

2016-10-19 @ 12:57:07
ansepanse säger

jo, det gör det säkert :) jag har också börjat snegla på om jag ska sätta upp belysningen på altanen, det blir mysigare så tycker jag
kramar <3

2016-10-19 @ 13:01:42
URL: http://kinaguld.blogg.se
Johanna - Livet vid havet säger

Haha, supermysigt ju! :)

2016-10-19 @ 15:40:53
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
Linda/Candygirl säger

jag hänger upp på bron till halloween... klart det måste lysa lite i mörkret.

2016-10-19 @ 22:29:33
Emmelie säger

Ååå va mysigt!! Såg igår att det hängde julbelysning inne i matbutiken och stod en stund och funderade på huruvida de hängt upp den tidigt eller aldrig tagit ner den HAHA!

2016-10-21 @ 14:37:02
URL: http://mildarabarber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: