Lingon

 
 
Känner mig ungefär som ett
lingon, i alla fall till ansiktsfärgen
efter min runda idag.
 
Jag avancerar sakta och 
blandade jogg och gång
och fick ihop en dryg
halvmil totalt.
 
Jag längtar tills jag åter-
errövrat min identitet som
"en som tränar" och springer.
 
För jag vill INTE vara den
som bara har ont i ryggen, 
gnäller och ligger hemma
i soffan jäser ;-p
 
 



åsa i åsele säger

Idag har jag kämpat ihop nästan 6 km promenad,
inte för att jag längre har något milmål men jag "tävlar lite", att bara gå å inte ha något mål blir ju trist.

Då vi åt palt hos mina föräldrar så förstår Du att jag verkligen kämpade på med kvällspromenaden ;-)

kram

2016-09-04 @ 19:13:59
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
christin säger

En ljuvlig känsla efter att ha varit ute i denna fina morgon med Moppa......
Det ser ju ut som att vädret blir lite si och så i veckan och det skulle vara ljuvligt att slippa regnet i ett par dagar nu. Ska plocka in svarta vinbären på Tjärnmyra idag och njuta.

Kram!

Svar: Hoppas du fått in dina c-vitamin bomber i dag och hunnit njuta av den otroligt fina dagen! Gäller att passa på för i morgon kunde det visst bli blött... Kramar!!!
Therese Bjärstig

2016-09-05 @ 09:23:16
Tina säger

Hej dig! Kämpa på vännen! Hoppas Ni har haft en skön helg! KRAM

2016-09-05 @ 09:52:56
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: