Skruvar på värmen

 
 
Idag slår vi på värmen i 
uterummet så vi kan äta julmiddag
där ute i morgon eftermiddag.
 
Då ska den fina bukett
jag fått av svärmor få pryda bordet.
 
Jag ska även leta reda på lite
fårskinn till bänken och göra det
lite mer ombonat där ute.
 
Luran har lovat att hjälpa
till att duka och fixa ett gotte-
bord med både sötsaker
och frukt.
 
 Själv ska jag försöka ta mig
ur nattskjortan efter en skön
sovmorgon och göra lite
nytta - men först lite
mer kaffe!
 
 



åsa i åsele säger

Hm märkligt att Du icke kan kommentera... jag trodde på fullaste allvar att Du gjort slut med mig... jag rannsakade mig själv å funderade på vad jag gjort för fel.

Hur som haver ska Ni ha en underbar jul <3

Ska vi träffas under jullovet?

kram

2017-12-23 @ 11:52:51
URL: http://norrland.blogspot.se
Znogge säger

Vilken underbar bukett! Här har vi rena vårtemperaturerna och hela 10 grader. Nästan konstigt varmt...

Kram

2017-12-23 @ 12:20:48
URL: http://znogge.wordpress.com/
Britt säger

Önskar dig och familjen en skön GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR.Stora julkramar

Svar: En riktigt, riktigt fin och fridfull julshoppandet jag att du haft med nära och kära och att du/ni även får ert fint avslut och bra början på 2018 ❤️ Kram
Therese Bjärstig

2017-12-23 @ 14:39:27
åsa i åsele säger

Vet inte varför jag har lyckats fixa en felaktig bloggadress som går till någon annans blogg... galet.


Svar: Felaktig adress gör inget, jag kan den 😜 men har skrivit hos dig igensatt jag gärna ses under julledigheten, men kommentaren verkar bara gå iväg och sedan inte synas?! Så konstigt!!! Men ses gärna någon dag då det passar, Svea har pratat om att hon ville åka till Elin 😊👍🏻 Ha en mysig kväll å bra jul så hörs vi, maila mig gärna ditt tele nr så vi kan stämma av, du når mig på [email protected] 💕kram!
Therese Bjärstig

2017-12-23 @ 21:37:12
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: