Skridsko och planer

 
 
Det blev varken skidor eller
en tur till mormor och morfar,
utan skridskor.
 
Det går ännu lite knaggligt, 
men övning ger ju färdighet :-)
 
Men jag minns själv med fasa hur
ont i fötterna man fick från
början när man åker...
 
 
 
 
 
Själv håller jag så smått att planera
inför Lurans födelsedag då hon ska få
ha ett litet kalas med SPA-tema, så nu 
undersöker jag om Wild and Funs
mobila badtunna ska gå att hyra :-)
 
Kan nog bli riktigt mysigt!
 
Vattnet är nu åter och jag räknar
med att allt flyter på som vanligt i
morgon i dubbel bemärkelse ;-p
 
Skola för ungarna och nämnd
för min del. 
 
Ha en riktigt fin onsdagskväll!
 



åsa i åsele säger

Elin blir hemma i morgon oxå,
inte för att hon är speciellt sjuk... men det är svårt att veta hur ont hon egentligen har i magen och vad det beror på.

Badtunna låter mysigt :)

Hörde Ni måste koka vattnet innan Ni dricker det.
Lite meckigt, men bättre det än bli dåliga i magen eller få nå annat värre fel.

J är i Skellefteå, han åkte vid 17tiden å kommer hem fredagkväll.

kram

2017-01-18 @ 21:50:00
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Marie Svensson säger

SPA-tema = underbart! Det har vi på jobbet för de gamla ibland. Då brukar vi få lite gratisprover från apoteket. Ett litet budgettips ;-) /Marie Svensson

Svar: Men vilket bra tips, annars tänker jag att denna unga generation kommer långt med ett par gurkskivor och en c-vitamin drink :-) hoppas annars att allt är bra med dig och de dina! Massa kramar! ❤️
Therese Bjärstig

2017-01-19 @ 07:34:03
Linda/Candygirl säger

Vilket härligt tema... hoppas du syr ihop ett perfekt kalas.

2017-01-19 @ 13:13:07
URL: http://www.candygirl.nu
ansepanse säger

vilken roligt tema för kalas, det blir säkert jätteroligt för alla som ska vara med på kalaset
kramar <3

2017-01-19 @ 19:12:25
URL: http://kinaguld.blogg.se
Johanna - Livet vid havet säger

Ja, man får verkligen ont i fötterna av att åka skridskor! SPA-kalas, så härligt! Och skönt att vattnet är tillbaka!
Sv: Inte fått något svar ang lägenheten (Han tyckte säkert inte jag lät som en bra hyresgäst, haha) & sen den andra 4:an jag hittade senare, marklägenhet med stor trädgård granne med ett jättebra dagis, (skulle byta med en annan ensamstående mamma) gick inte Ängelholmshem med på byte, då hon hade skulder hos kronofogden. Skit också!

2017-01-19 @ 21:53:23
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: