Socialt

 
 
Igår kväll pratade jag skogens 
sociala värden för skogsägare i
Strömsunds kommun/Hoting.
 
Grannen hakade på och det 
var lite annorlunda att föreläsa
när hon var med - men kul!
 
Och jag är så himla glad över
den fina presenten jag fick.
 
TACK Maria/Norrskog!
 
Mitt i prick.
 
En keramikljusstake som jag 
gissar är från Jordemor och som
ser ut som en bit näver från björk.
 
Idag ska jag fortsätta fundera på
skogens sociala värden då det väntar
en filminspelning på det temat i
morgon... Både läskigt och kul! 
 
Dagens bästa är att en ny liten
kusin såg dagens ljus i går kväll,
så nu längtar vi tills vi får träffa
underverket ❤️
 
 



åsa i åsele säger

Grattis till den nya kusinen.

Fin ljusstake. Finns mycket fint hos Jordemor.

kram

2017-11-22 @ 18:35:56
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Linda/Candygirl säger

Filminspelning? Spännande..

2017-11-22 @ 20:38:59
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: