Stor och liten

 
 
Igår var jag i staden och passade
på att maximera tiden där genom
att springa ut på lunchen och
fixa några till julklappar.
 
Luran är dessutom bjuden på
födelsedsgskalas/pyjamasparty 
på fredag och behövde en ny
pyjamas då de hon hade var
på tok för små.
 
Så klart mamma fixar det!
 
 
 
 
 
Jag hittade en så mysig pyjamas på
Cubus som jag slog till och köpte,
och jag hittade även en matchande
till mig själv plus strumpor.
 
Så nu är myskläderna till jul
fixade. Det fanns ännu juligare
varianter med pepparkakor och
annat på, men dessa mer vintriga
varianter kan vi mysa i ända 
fram till påska ;-)
 
Här faller stora snöflingor från
skyn och jag njuter av att få jobba
hemifrån och slippa köra bil.
 
Igår var jag på tok för nära att köra på
två älgar, och det fanns även massor
av ren utmed vägen bitvis...
 
Nästa vecka blir det två resor 
till Umeå så jag njuter extra mycket
av att slippa köra mer denna vecka.
 
 
 



Linda säger

Fy för vintervägar. Kör bara då jag måste i mörkret.

Härliga pyjamasar. Riktigt myys ju.

Missar ofta dina nya inlägg då bloglovin inte verkar visa dina nyskrivna inlägg på mobilen. Kollar jag däremot via dator syns dom direkt. Hm!

2017-11-15 @ 13:33:42
URL: http://www.candygirl.nu/
åsa i åsele säger

Ja nu dras viltet in mot vägarna å svåra att se är dem dessutom. Du får köra försiktigt. Vägen mellan Dorotea - Umeå är ju väldans viltrik. Hörde R prata om rådjur tidigare.

Så mysig pyjamas. Sådan skulle Elin med haft. Hon ska troligtvis sova hos en i karategänget på fredag, ja alla i det gänget skulle visst sova över.

Hörde idag då jag var på ICA att dem som julpyntar tidigt är lyckligare än vi saktfärdiga :)

kram

2017-11-15 @ 16:06:46
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Znogge säger

Vilken fin pyjamas du hittade. Kommer att bli perfekt.

Kram

2017-11-15 @ 18:41:33
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: