Återhämtning

 
 
Lyssnade på Claras och Ericas
podd inför deras boksläpp av boken
"Hjälp, jag är utmattad" och blev
då bara mer övertygad att jag
är rätt ute som aktivt planerar
för återhämtning.
 
Nu har det varit en stressig
period på flera olika sätt och jag har
därför en dag utan ett enda möte
eller leverans inbokad. En dag
för att komma ikapp mail, läsa
in underlag och jobba med mitt.
 
Dock så har jag bara fått mer
och mer frossa, är superhängig
och har till och med tagit en
tupplur på blanka dagen.
 
Jag vet inte om det är pollen/
allergi som spökar eller om det
är influensan som knackar på.
 
Men nått är det, och det är
bara att gilla läget utan att
stressa upp sig...
 
 
 
 
 
 
Jag ska nu ta en kopp kaffe, en
alvedon och en bit Årechoklad och
invänta att barnen slutar för dagen
så att vi kan åka och fixa pass, jag
hoppas jag inte är för sent ute bara.
 
Och visst fick vi en fin bricka på
Fjällkonferensen? Matchar den
mugg vi fick på förförra :-)
 
 



christin säger

Hej! Ja det är viktigt att vara rädd om sej för även om det man gör är trevliga saker så kan man trilla dit lätt.
Har du inte fixat sånt botemedel som finns för att du ska reagera på pollen. Det måste ju vara en hel del nu om du tittar på "addra" så har ju en del hur många hängen som helst.... Fint är det men klarar man inte av det så måste det bli tufft.
Men en chokladbit är ändå inte dumt....

Kram!!

Svar: Ja det gäller att tänka sig för och prioritera... Och jo jag har droppar, spray och tabletter, men tar dem varsamt då jag blir så trött av dem, och då är det svårt att vara "skärpt" och jobba. KRAM
Therese Bjärstig

2018-04-25 @ 20:04:36
Anonym säger

Hej hjärtat! Åh vad jag saknar dig! Har du fortfarande inte fb? Instagram? Hoppas inte Du har blivit sjuk! Många varma kramar!

2018-04-26 @ 09:56:46
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
Wanderlust by Jona säger

Ta hand om dig, låter helt klart som att du är rätt ute!

Svar: Ja, jag tror det. Viktigt att prioritera och landa i att det är ok att faktiskt göra det... Ha en fin helg!
Therese Bjärstig

2018-04-26 @ 11:43:57
URL: http://wanderlustbyjona.com
Linda/Candygirl säger

Hoppas du inte fått vårt. Krya på dig.

2018-04-26 @ 21:37:07
URL: http://www.candygirl.nu
åsa i åsele säger

Återhämtning är livsviktigt.

Här är jag sedan igår vid 15tiden barnlös då Elin sover hos en kompis för andra natten på rad :)
Första gången sedan 2007 vi är från varandra så länge, troligtvis ett tecken på att barnet blivit äldre...

kram

2018-04-29 @ 22:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: