En toppen Påsk!

 
 
Vilken Påsk!
 
110% toppen väder och umgänge
med familjen och släkten.
 
Så oroligt trevlig påsk vi haft, 
från långfredag till annandag påsk
har vi varit i vår nya stuga.
 
Vi har kapat ned träd och dragit
ris som vi eldat, kört skoter och
fiskat, grillat och mått gott.
 
Inga foton togs annat än när
farbror Kalle tog med barn,
barnbarn, syskonbarn och deras
barn och respektive ut för att vittja 
saxar. Vilken ynnest att umgås och
att ha tjocka släkten omkring sig 
så som vi har - rikedom!
 
 
 
 
Vi hade mamma och pappa 
samt svärmor på påskmiddag 
och sedan besök av härliga 
och glada människor.
 
Tyvärr strejkar ryggen efter 
ris dragning, skoter och dåliga
sängar så dagen har varit en pina.
 
I morgon skjutsar jag ungarna
till mormor och morfar och så
siktar jag på att få iväg en artikel,
handleda och jobba med en
ansökan och en del i en ny
artikel.
 
Jag hade sett fram emot ett
besök från Blekinge till helgen 
men de har åkt på influensa så
förhoppningsvis blir det i slutet
av sommaren i stället.
 
Hoppas ni också njutit
av Påsken!
 
 
 



Popprinsessan säger

Vad härligt det ser ut!
Tillbringade påsklovet i Vemdalen där vi hade fantastiskt väder!
Igår snöade det hos oss i söder, men det försvann med regn, regn som vi också vaknade upp till idag - men just nu skiner solen! Aprilväder heter det va?! :-)

2018-04-04 @ 11:25:39
URL: http://www.popprinsessan.se
Marie Svensson säger

Jag blev väckt på påskaftons morgon 5.30. Vanessa var på väg ut ur sin mammas mage. Så 6.30 satt jag i bilen och sträckkörde till förlossningen i Falun. Detta ville jag inte missa! Var framme 11.30 och 14.30 kom hon, "lilla" Vanessa-prinsessan på 4,7 kg (!!!). Tjock och go <3 Så jag har haft den bästa påsk man kan tänka sig! Här nere har vi äntligen plusgrader och lite sol verkar vara i intågande :-) //Marie

Svar: GRATTIS <3 Så roligt, men OJ det var inte en liten prinsessa... Hoppas hennes entré gick bra? Tyckte det var nog att få ut en bäbis som var ett kilo mindre ;-P Massor av kramar!!!!
Therese Bjärstig

2018-04-04 @ 20:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: