Kunglig leverans

Hemresan avlöpte enligt
punkt och pricka, kanske 
beroende på att Next Jet
hade en kunglig leverans?!
 
Kronprinsessan åkte nämligen
reguljärt för att ta sig till
Hemavan/Tärnaby och
den landskapsvandring
hon gör där idag.
 
Jag har inget bildbevis på
detta då jag led och skämdes
å de passagerares vägnar som
smygfotade (eller smyg, det var
knappast diskret), eller frågade
om de fick fota.
 
Helt ok att fota i offentliga
sammanhang då hon jobbar
eller representerar, men
där emellan kan väl hon
och andra kändisar bara
få vara?! 
 
Jag lider med dem och
skulle inte vilja byta för
en sekund, skulle bli 
paranoid direkt...
 
 
 



Znogge säger

Kan bara hålla med. Under ett offentligt uppdrag hade jag säkert fotograferat men inte när hon var på resande fot. Dålig stil att göra det i smyg dessutom :-(

Kram

2018-04-25 @ 12:27:21
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda/Candygirl säger

Håller med dig. Men det hade varit kul med ett foto.

2018-04-26 @ 21:38:26
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: