Före och efter tapetsering

 
 
Åsa ville se före och efter
bilder, så här kommer
några foton som visar 
resultatet av dagens
”fixa rummet” insats.
 
Bort med det rosa...
 
 
 
 
...och in med en grå/svart
färgskala.
 
 Jag är inne på att köpa en
grå kontinentalsäng till Luran,
men hon vill ha en sängram i
svart smide, så i väntan på 
att vi ska enas fick vi låna
vita sängben av grannen så
att det ska likna något.
 
Luran har själv köpt mattan
och en ljusslinga bland annat.
 
Vi ska hämta ett vitt brickbord
i stugan så att hon får ett
nattygsbord.
 
 
 
 
Hennes loppisfyndade
kattlampa är en av få saker
som fick vara kvar när hon
resade ut och fixade sitt 
rum som nu passar en tjej
som börjar mellanstadiet
i morgon.
 
 
 



Anne säger

Fint det blev 😍 Vi köpte en kontinentalsäng med sänglåda på Mio, vänligt skön och praktiskt. Spännande och se vad ni kommer fram till om sängen. Kram.

Svar: Tack för tipset, ska kika runt, ska på IKEA och så kolla Furniture box, men Mio kan alltså också vara något att ha i bakhuvudet - dock så är tösabiten nöjd med sängen så som den är nu så jag känner ingen panik, rätt som det är så bygger jag någon egen gavel... KRAM
Therese Bjärstig

2018-08-26 @ 19:52:07
URL: http://mammanpysslar.blogg.se
Svea 🌈 säger

De blev så fint när vi fixa rumet nu ska jag stänga av tv å telefon å sova för jag har lite ont i magen å för de är ju skola i morgon för är så tröt ÄLSKAR DEJ Å PAPPA 😍😘❤️👍💜💙💚💛❤️

Svar: Är du nöjd så är jag nöjd - har köpt en lampa till katten nu <3
Therese Bjärstig

2018-08-26 @ 20:35:56
Elin b säger

Blev jätte fint :)

Svar: Tack, berodde nog på den proffsiga rollern jag hade ;-D ett stort TACK för att du räddade mig så jag kunde tapetsera i helgen <3
Therese Bjärstig

2018-08-26 @ 22:03:27
Znogge säger

Så fint det blev och lite mer vuxet rum liksom! Bra jobbat av er :D

Kram

2018-08-27 @ 11:04:12
URL: http://znogge.wordpress.com/
ansepanse säger

Luran <3 är lika pysslig och lika mycket suverän heminredare som sin duktiga mamma <3
hälsa Luran<3 att långtbortimormor tycker att hennes "nya" rum ser otroligt fint ut och passar utmärkt till en tösabit som nu är färdig för att börja på mellanstadiet
massor av kramar <3

2018-08-27 @ 18:47:47
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
Linda säger

Toppenfint. Som alltid när du är i farten. Förstår om hon är nöjd.

2018-08-28 @ 07:11:37
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: