Fokus

 
 
Idag har jag äntligen en
dag då jag kan fokusera på
ett enda projekt och en uppgift!
 
Eller det är i alla fall
ambitionen, då det brukar
ha en tendens att alltid
dyka upp något "akut" ;-)
 
Men efter att ha haft en
period då jag fått bolla en
mängd olika projekt och
uppgifter har jag vis av
tidigare års erfarenheter
planerat en mer fokuserad
decembermånad än tidigare.
 
Så nu hoppas jag på en
effektiv dag i nyckelbiotopernas
tecken, liksom även i morgon.
 
Ikväll och på fredag är det
däremot innovationer för
hela slanten...
 
Variationen och friheten
i mitt jobb är något jag
verkligen uppskattar!
 
 
 
 
 



Znogge säger

Då hoppas jag att du behåller fokus och att allt fungerar planenligt. Skönt att ha en december som det är lite struktur på.

Kram

2018-12-05 @ 09:37:58
URL: http://znogge.wordpress.com/
ansepanse säger

Ja, det måste vara härligt med variation. Det blir ju så lätt tråkigt om det är samma om och igen.
Sv: tack :), jo, nervös är jag och jag tror att J är det lite också eftersom han ringde från jobbet i morse och sa att han sovit dåligt. Men, men. Det kommer säkert att gå bra. Det måste det!
Idag håller jag på att göra rödkål till jul.
Massor av kramar till er alla <3

2018-12-05 @ 13:26:42
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
AEVS säger

Massor av karamar från aevs 🤪❤️

Svar: Kramar till dig med gumman <3
Therese Bjärstig

2018-12-05 @ 19:24:18
christin säger

Nu ligger allt det där fina som du har på bilden under snön.... och förhoppningsvis så tinar det inte bort utan är så fram till våren. Jag har fått frökatalogen i dag och det finns så mycket fint att fundera över....

Ha en fin helg!!

Svar: Våren känns fjärran, men förstår att för odlare börjar säsongen då katalogen kommer! Själv njuter jag av snö, vinter och adventsmys, ska tända ett gravljus i lyktan ute på bron och njuta av morgonen. Hoppas ta mig till skogen en sväng när det ljusnar! Ha nu en underbar helg <3
Therese Bjärstig

2018-12-05 @ 19:37:16
åsa/nalta norrland säger

Har Ni varit i väg å ätit julbord eller blir det i helgen?

Med lite snö så känns naturen ren å fräsch :)

Ha en bra torsdag, kram

2018-12-06 @ 08:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: