I mitt soffhörn

 
 
 Idag sitter jag här i mitt soffhörn,
(har den bästa wifi-uppkopplingen
här) och lyssnar av ett möte som
som Skogsstyrelsen håller för
samverkansgruppen för
nyckelbiotoper.
 
Det är spännande att vara
följeforskare och vara med i
själva processen och inte enbart
studera saker i efterhand som
annars är rätt vanligt att vi
forskare gör.
 
Dock är det svårt att
vara alert och följa med
via länk då många personer
pratar, ljudet är si och så ibland,
och då en presentation görs
 ser man inte övriga deltagare.
 
Men ändå, tänk så fantastikt
det är med dessa tekniska
lösningar och möjligheter
som nu finns!
 
Spar på miljön och
inte minst tid då man
slipper resa, vilket jag
uppskattar - särskilt denna
tid på året då jag värdesätter
att vara hemmavid extra
mycket.
 
 
 
 



Tess säger

Åh, vilket härligt hörn och vilken härlig text! :) Kram

Svar: Tittade in hos dig och jag gillade skarpt dina hållbara tips kring dukning! :-)
Therese Bjärstig

2018-12-06 @ 13:17:15
URL: http://tesswaltenburg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: