Rikedom

Ett gammalt foto, ikväll
var det givetvis årets glögg
vi drack - betydligt godare
än denna om ni frågar mig.
 
 
Luran fick en massa 
kläder av sin tremänning
ikväll och jag fick prata 
strunt och dricka glögg
med min kusin.
 
En toppen kväll
i all sin enkelhet ❤️
 
Pulsat genom snön
och kvällsrastat Eroz
och nu mys med Bogge
framför hela Sverige bakar.
 
Sedan en tidig kväll
för att läsa en bok jag
fått av grannen.
 
Ännu en härlig dag
till handlingarna!
 
 



åsa/nalta norrland säger

Inte klokt så mycket snö vi plötsligt fick... från noll till hundra på tre sekunder ;-) men jag tar hellre snö än regn - i alla fall under vintermånaderna.

Älskar Dina gröna kaffekoppar <3

Igår kväll fick vi strömavbrott, då känner man hur utsatt vi moderna människor är... tur det icke varade så värst länge.

kram

2018-12-05 @ 07:55:58
ansepanse säger

vad härligt det låter och snö, undrar om vi får snö till jul
kramar <3

2018-12-05 @ 13:23:27
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
Linda säger

Årets glögg är ju jättegod. Fast min favvo kommer ändå alltid vara Blossas trestjärniga med Cognac. mums...

2018-12-07 @ 12:33:39
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: