Två par

 
 
Varje norrlänning
och hillbilly har ett par...
 
...så även jag!
 
 
 
 
Kniper det skulle
jag klara mig på två
par skor, foppisar på
sommaren och dessa
på vintern.
 
Varma, vattentäta
och inte halkiga.
 
Det har blivit några par
genom åren, och i dag
blev det ett par nya.
 
Veckans första dag 
börjar lida mot sitt slut,
barnen är hemma och
det blev en tidig middag
då vi bjöd svärmor som
skulle iväg och simma.
 
Fortsätter veckan i
samma stil så kommer 
detta att bli en riktigt,
riktigt bra vecka!
 
Min magkänsla 
brukar inte ha fel...
 
 



Popprinsessan säger

De ser jättesköna ut!
/Hon som gillar när det är bekvämt :-D

2018-12-04 @ 09:02:39
URL: http://www.popprinsessan.se
ansepanse säger

åh, tack för tipset. Jag behöver något bra på fötterna. Jag är ju sådan som fryser om händer och fötter. De där verkar vara superbra
kramar <3

2018-12-04 @ 13:36:19
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
Linda säger

Så fula. Men så nödvändiga i mitt jobb. VArma och enkla att ta på. Och vattentäta. Jag som är sååå frusen slipper (nästan) frysa med dessa. Har ett par jag ärvt av ungen i lilla gula också. Dom på jobbet lämnar aldrig gården. För dom är så galet fula.. haha.. (samma med foppisar Har flera par till gräsklipp och målning och sånt. Men bara på gården...)

Svar: Ja dessa "skoterskor" och foppisar samt icebugs är det jag behöver använder i princip. Praktikalitet vinner med hästlängder över fulheten! :-D
Therese Bjärstig

2018-12-10 @ 13:52:23
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: