Grönt

 
 
Var på lilla Ullared (Wiks) och 
hittade en grön matta till köket
som fick följa med hem då den
på något nostalgiskt sätt
påminde om mormor.
 
Väl på plats kan jag dock inte
bestämma mig om den är
hemsk eller härlig...
 
Jag får fortsätta och fundera
på det och medans får den
helt enkelt ligga kvar.
 
Årets deklaration är avklarad,
och så kom Kerstin in med
en flaska vin 💚
 
En fredag med massor av
braigheter helt enkelt!
 
 



åsa i åsele säger

Jag sms:ar Dig i morgon när vi är på plats i Ishallen.

Planen är omkring kl 10, men i nuläget har jag svårt att bestämma något... händer nått blir det ju akut.

kram

2018-03-23 @ 17:35:48
Sussi säger

Det där vinet är gott :) Jag har också lämnat in årets deklaration. Skönt att man kan göra det på nätet innan papperna kommit hem ens.
Ha en underbar helg. Kram

2018-03-23 @ 23:04:08
URL: http://nouw.com/enkelthemma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: