Lökar och rättning

 
 
Ännu en fin dag, men jag
får se om jag tar mig ut idag då
jag har en mängd slutuppgifter
att rätta klart innan Påsk...
 
Dessutom drar ett nytt moment
igång som jag är kursansvarig för.
 
Det är både bra och dåligt att
koncentrera undervisningen till 
våren, men fördelarna överväger
då jag därmed har hela hösten 
fri för forskning.
 
 
 
 
 
Dagens bästa är annars lunch
hos Kerstin och Roger.
 
Tänk vilken toppen gata man
bor på med så bra grannar ❤️
 
 
 



Znogge säger

man får helt enkelt väga för- och nackdelar mot varandra. Vilken underbart söt ytterkruka förresten. Fungerar väl lika bra som ljusstake också.

Kram

2018-03-21 @ 18:20:03
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa i åsele säger

Var sak har sin tid ;-)

Jättefin ytterkruka.

kram

2018-03-21 @ 20:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: