Mindre bra och bra

 
 
 
Att jag inte lär mig 🙈
 
Skulle inte köpa fler... 
 
För det ÄR ju mest gammal
skåpmat och inger nytt under
solen om man säger som så.
 
Men en trendspaning
är att årets tilltugg på 
glöggfesten tycks vara
lantchips med olika
typer av topping.
 
Flera av magasinen 
erbjuder ”recept” på
detta, som fungerar
lika bra till bubblet
på nyårsafton.
 
Kan nog vara något jag
testar med löjrom på,
men fler tidningar
blir det inte!
 
 
 
 
 
 
Bättre är då denna enkla, 
genialiska, goda och billiga
adventskalender!
 
Den får 🍫🍫🍫🍫🍫
av mig i betyg.
 
Får bara se till att 
gömma dem bra så
att de finns kvar till
den 1 december...
 
Får nog köpa två
till för att gardera mig!
 
 



christin säger

Det har väl något med karaktären att göra 8-))

Svar: Ja när det gäller jul och choklad måste jag helt enkelt medge att karaktären är lite si och så... 🍫🤶🏻
Therese Bjärstig

2018-11-03 @ 15:28:57
Pauline Hurtig säger

å sån choklad vill jag ha :D

2018-11-04 @ 20:45:53
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Popprinsessan säger

En kalender helt i min smak också! Hade varit perfekt hemma hos oss!
Kram

2018-11-08 @ 11:00:44
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: